Visbiežāk strāvas noplūdes auto elektrosistēmā mēdz būt divu veidu :
pirmais - strāvas noplūde izlādē akumulatoru ļoti īsā laikā, dažās stundās, un
otrais - izlāde notiek lēni, var paiet nedēļa vai vairāk līdz akumulators ir izlādējies tik daudz, ka auto vairs nevar
iedarbināt.
Mūsdienu auto diagnostikā bieži gadās saskarties ar CAN kļūdām (U-kodi).
Šeit nebūs apraksts par šīs sistēmas diagnostiku, bet vispārīgs izklāsts tiem, kuri tikai vēlas ar to iepazīties.
This information is available on the ross-tech web site (user manual).
VCDS can collect data from all measuring blocks for a single controller.
Use as a general guide for engines starting about 1999-2000, where more specific
data is not available is not available for a particular Group.
Grupas attēlos šeit...
MAF Bosch HFM5 sensora pārbaude
motorrem.lv
2017
Elektrība, diagnostika
MAF
Sliktas dzinēja darbības iemesls ļoti bieži ir problēmas ar MAF sensoru.
Bosch HFM5 gaisa masas mērītājā pārbaudes metodika ir ļoti vienkārša - pie ieslēgtas aizdedzes un nestrādājoša
dzinēja spriegumam signāla vadā jābūt 0,98 ... 1,02 V robežās.
Vairāk…
HONDA - Electric Load Detector (ELD)
Kļūdas P1297, P1298
motorrem.lv
2017
Elektrība, diagnostika
Honda
Akumulatora uzlādes algoritms automašīnās HONDA ar ELD
(elektriskās slodzes devējs) būtiski atšķiras no citiem ražotājiem. Iedarbinot dzinēju,
akumulatora lādēšanas kontroles un vadības sistēma veic akumulatora uzlādes līmeņa pārbaudi,
elektrisko slodzi patērētājos un aprēķina nepieciešamo uzlādes līmeni. Šeit savu lomu izpilda arī ELD.
Vairāk…
VAG droseles adaptācija ar VCDS
motorrem.lv
2017
Elektrība, diagnostika
VCDS
Doseles adaptāciju veic, ja
- izlādējies vai atvienots, mainīts akumulators,
- mainīts vai bijis atslēgts dzinēja vadības bloks,
- mainīta vai tīrīta drosele,
- mainīts vai noņemts, pielikts gāzes pedālis.
Vairāk…