VW Golf 5 (1K) 1.4 FSI BKG degvielas augstspiediena sūkņa bīdītājs
Kļūdas P0087, P1093, P2293
Šīs paaudzes FSI, TSI sistēmām ar kļūdām par zemu spiedienu, spiediena devēju,
spiediena regulatoru un sūkni (auto slikti paātrinās, nav jaudas, deg "check engine") var būt kopēja problēma - augstspiediena sūkņa bīdītāja izdilums.
Ja bīdītājs ir izdilis tik tālu kā augstāk redzamajā foto, iespējams, nāksies mainīt ne tikai
bīdītāju, bet arī sūkni un dzinēja sadales vārpstu. Laicīgi remontējot, var iekļauties tikai
paša bīdītāja maiņā.
Vairāk…
Valvematic ļauj mainīt ieplūdes vārsta atvēršanās augstumu diapazonā
no 0,9 mm līdz 10,9 mm. Attiecīgi, vārsta atvērta stāvokļa leņķis mainās kloķvārpstas 106...260º
pagrieziena robežās.
VM vadība ir cieši saistīta ar sadales mehānisma maināmo fāzu vadību (VVT-i) un droseles elektronisko
vadību (ETCS-i).
Valvematic darba laikā drosele praktiski vienmēr ir pilnībā atvērta. Degmaisījuma dozēšana notiek ar
maināmā ieplūdes vārstu atēršanās augstuma palīdzību.
Vairāk…
HONDA - Electric Load Detector (ELD)
Kļūdas P1297, P1298
Akumulatora uzlādes algoritms automašīnās HONDA ar ELD
(elektriskās slodzes devējs) būtiski atšķiras no citiem ražotājiem. Iedarbinot dzinēju,
akumulatora lādēšanas kontroles un vadības sistēma veic akumulatora uzlādes līmeņa pārbaudi,
elektrisko slodzi patērētājos un aprēķina nepieciešamo uzlādes līmeni. Šeit savu lomu izpilda arī ELD.
Vairāk…
Lodbalstu kalpošanas laiks ir diezgan ilgs. Berzes un korozijas ietekmē metāla
kontakta (īpaši konusu) vietas "sametinās", kļūst grūti atvienojamas. Metode ar āmuri ne viemēr der un
nav ieteicama. Šim nolūkam pastāv dazādi instrumenti - lodbalstu novilcēji.
Vairāk…