Bieži novērotas kļūdas riepu montāžā

Noskrāpētas disku malas.

Nodrāzti skrūvju caurumi diskos ,strādājot ar pneimatisko triecienpistoli un nepiemērotu instrumentu.

Specifikācijām neatbilstošs spiediens riepās.

Saplēsti riepu borti.

Nenotīrīta no rūsas, gumijas un hermētiķa paliekām diska un riepas kontakta vieta.

Pārāk daudz atsvaru. Tāda gadījuma pareizs risinājums ir pagriezt riepu attiecībā
pret disku, un var sanākt, ka 70 gramu vietā būs jāpielīmē 10 grami. Tas ir papildus darbs, un nav
novērots, ka kāds to darītu, vieglāk ir pielikt vēl kādu atsvaru.
Visi vecie atsvari pirms balansēšanas jānoņem (ja balanss nav normā).

Balansēšana ar nolietotām, nekalibrētām iekārtām, pēc riteņa balansēšanas palūdz meistaru vēlreiz uzlikt un izgriezt to - rezultātiem jāsakrīt. Ja būtiski atšķiras, izdari secinājumus...

Klasika - skrūves pievilktas ar pneimatisko triecienpistoli. Rezultātā
izstieptas vai norautas vītnes, sabojātas skrūvju vai uzgriežņu konusu sēžas diskos.
Tādā veidā pieviktu riteni uz ceļa diez vai nomainīsi - ar automašīnas komplektā ietilpstošo riteņu
atslēgu to atskrūvēt nevarēs.
Riteņi jāpievelk ar noteiktu spēku un tikai ar dinamometrisko atslēgu.

Saeļļotas skrūves. Riteņu skrūvju vītnēm jābūt sausām,tīrām un neizstieptām. Tikai tad tās var pievilkt ar pareizu spēku.

Netīra, nelīdzena, aprūsējusi riteņa un rumbas kontakta vieta. Katrs ir novērojis ainu, kad meistars cenšas atraut "piecepušos" riteni. Kontakta vieta, pirms riteņa pieskrūvēšanas, jānotīra ar drāšu birsti un jānoklāj ar smēri.

